Przymierzałem się długo do tego poradnik.
Uważam, że katakumby to TRZEBA mieć jeśli myślicie o zamku 22 lvl i wyżej.
Wiem, że wielu z Was uznaje je jako nudne. Ja tek taż uznawałem i dalej uznaję :)
Jednak warto. WARTO!
Uważam, że katakumby to TRZEBA mieć jeśli myślicie o zamku 22 lvl i wyżej.
Wiem, że wielu z Was uznaje je jako nudne. Ja tek taż uznawałem i dalej uznaję :)
Jednak warto. WARTO!
Start katakumb - ożywienie kreatury
Aby stworzyć stworka, trzeba osiągnąć 10 lvl sterowca- Potrzebujecie kluczy do skrzyń kardynała z nagród dnia
- Dołączajcie do zbiórek na kardynała z 1 koniem. Dzięki temu otrzymacie dwie skrzynie
- W bonusowej skrzyni macie m.in EXP sterowca
- EXP sterowca można też trafić w daninach lub w porcie.
- Wypakuj wszystkie skrzynie (kardynała, arystokraty), kły itp. Po czym wykorzystaj EXP sterowca i EXP lorda.
- Gdy dobijesz do 10lvl sterowca, możesz ożywić kreaturę. Nie ma znaczenia czy będzie męska czy kobieca. Więc wg uznania :)
- Ważne - po ożywieniu gra poprowadzi się do katakumb. Wejdź w budynek, ale nie wchodź jeszcze do katakumb. Musimy stuningować kreaturę do pierwszego zejścia, aby oszczędzić czas.
Rozwój kreatury - zajebistość od pierwszego wejścia :) Aż do 29 poziomu kreatury.
Przygotowania
Na 29 poziomie otrzymamy z umiejętności kreatury +90 wytrzymałości katakumb. To bardzo ważne, aby zbierać więcej monet.
Musimy rozbudować EXP kreatury, bo jeszcze nie mamy monet z katakumb, aby kupić stroje.
- Gdy już ożywiłeś kreaturę, zacznij w Akademii badania kreatury na wielkość sakwy. Pierwsze badania trwają 1-5 minut. Warto je zrobić na początek.
- Wypakuj wszystkie skrzynie (kardynała, arystokraty), kły itp. Po czym wykorzystaj EXP sterowca, EXP lorda i EXP kreatury. Czasami za zdobycie jakiegoś poziomu Stero lub lorda, otrzymasz EXP kreatury.
- Jeśli grasz na koncie farmy. W sklepie bohatera sprzedaj wszystko co masz za monety. A potem kup za wszystko EXP kreatury. Jeśli nie masz monet, a masz paczki kwesty, poproś na czacie aby ktoś zrobił kwestę. Doładuj swoje paczki na maksa. Za zyskane monety kup EXP kreatury.
- Uzupełniamy talenty od razu na kombajn. Czyli najpierw w wojownika w kondycje i pojemność sakwy. Potem w brutala w kondycje i pojemność sakwy. A na koniec w żołnierza w kondycje i pojemność sakwy.
Pierwsze wejście - cel: 11 poziom katakumb.
Chcemy, aby już za 1 razem nasza kreatura zrobiła 11 poziom katakumb. Dzięki temu kolejne zajście zaczniemy od 11 poziomu.
- Uruchom VIP, jeśli masz VIP 7 lub wyżej, wtedy KONIECZNIE włączaj VIP (np za złoto lub klepsydrę 30min). Jeśli masz poziom 1-4 nie uruchamiaj VIP, to nic nie da sensownego, więc będą to powolne walki. Jeśli masz VIP 5 lub 6 - czym prędzej doprowadź do VIP 7 za kryształy w kopalni ducha..
- Pamiętaj, że labirynt ma swoje zasady. Oszczędzaj wytrzymałość i staraj się iść jak najszybciej do schodów. Jakie zasady, pisałem wcześniej - później przekleje je tutaj.
- Gdy zabraknie wytrzymałości, doładuj eliksir wytrzymałości z plecaka.
- Idź jak najdalej. Zabraknie wytrzymałości i nie masz wiecej eliksirów wytrzymałości, to wychodzisz.
- Prawdopodobnie nie otrzymałeś żadnych uszkodzeń. Masz już dość wysoki poziom kreatury (jeśli się przygotowałeś to masz 10-14 lvl). Więc bez obaw kolejnym razem można iść dalej.
- Klikasz w katakumbach przywołanie kreatury, zapłać 20 golda. Przesyłka będzie w mailu, który otrzymasz po przywołaniu. Można nie płacić 20 golda, ale trzeba czekać do końca regeneracji. Nie polecam tego podejścia. Szybko się zapomni co się chciało zrobić, a nawet zapomni się zrobić zakupy przed kolejnym zejściem.
- Idź do katakumb i za wszystkie monety kup EXP kreatury. nie przejmuj się, że nie jest dostępna jeszcze wersja z wyższym EXP. Jak policzysz to jest to samo za taką samą cenę :)
- Prawie 48 godzin czekania na kolejne wejście... Jak uruchomiłeś VIP, masz jakeis 39 godzin czekania.
Drugie wejście - cel: 21 poziom katakumb.
Krok 1-5 będziesz wykonywał za każdym razem. Dalej będę nazywał to "przygotowaniem do wejścia do katakumb".
- W trakcie regeneracji poluj na kwesty, aby na bieżąco zuzywać paczki kwesty. Jeśli katakumby już sie zregenerowały, a Ty masz dalej pakiety kwesty, poproś kogoś o uruchomienie kwesty. Może akurat ktoś planował i może uruchomić szybciej. Jeśli uruchomi doładuj tyle paczek ile możesz.
- Wypakuj wszystkie skrzynki. Wykorzystaj EXP lorda, sterowca i kreatury.
- W sklepie bohatera sprzedaj wszystko co można i kup za wszystko EXP kreatury. Jeśli grasz głównym kontem lepiej nie sprzedawaj. Chyba, że Ci nie wiele brakuje do kolejnego poziomu kreatury to sprzedaj np niektóre materiały do ekwipunku lub strażników któych na pewno nie będziesz rozwijał.
- Wykorzystaj zakupione EXP kreatury.
- Odpal VIP.
- Wejdź w katakumby, wejdź i wybierz start od 11 poziomu.
- Idź najkrótszą drogą. Na kolejne piętra.
- Jeśli zaczniesz otrzymywać obrażenia na 21 piętrze, to zacznij od odkrywania wszystkich pomieszczeń na danym piętrze i potem iście na kolejne. Na kolejnych będą już wyższe obrażenia i może kondycji(zdrowia) zabraknąć.
- TUTAJ DOPISZE EW KOLEJNE KROKI, musze sam tam dotrzec moimi nowymi farmami :P aby wiedziec co jest osiagalne.
Siemka po tym jak punkty talentu dam brutal wojownik żołnierz na kondycję i pojemność sakwy to gdzie dalej wrzucać? Stoję na sekcji 5 a mam 31poziom kruszyny :(
OdpowiedzUsuń